Produse cumparate pe care nu le folosesc

joi, 27 decembrie 2012


Yves Rocher Lac de Buze Roz Auriu: am crezut ca pot purta un gloss si m-am inselat.

Creion pentru sprancene Seventeen: l-am incercat si e bun dar mai mult imi plac sprancenele necreionate.
Fond de ten Rimmel Recover: prea mult sclipici.
Lapte pentru corp Yves Rocher flori de citrice: nu imi place parfumul lui.
Spray pentru volum Yves Rocher: il am de cateva luni si inca nu l-am incercat.
So Elixir Purple Yves Rocher: l-am folosit de vreo 3 ori.
Perie rotativa Remington Volume Airstyler: imi rupe varfurile.. cred parul meu e de vina.
Ondulator Rowenta Elite: astept sa mai imi creasca parul vreo 10cm pentru ca nu prea imi place ondulat la parul pana la umeri..

Mai am si alte produse pe care le-am dat cadou. Mai cumpar lanturi, bratari si inele pe care nu le port.
Nu port nici cercei.. nici ceasul verde care imi place.
Gata! Nu mai cumpar aiurea.

1 comentarii:

spunea...

Si ce faci cu ele daca nu le folosesti?

Trimiteți un comentariu

Blog contents © Pastel Dreams 2010. Blogger Theme by Nymphont.